Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

måste bara berätta...

Av alice - 5 januari 2010 15:53

jag måste berätta om mitt nyår

först gjorde vi oss fina (jag hade en oversize kavaj en kort jeans klänning och vita nylon strumpbyxor) sedan åkte vi buss och tunnelbana över halva london till en fest. den var rätt tråkig för alla pratade engelska och var lite torra men efter sisådär en halv timme hade jag min bror och mina kusiner hittat en plats i en trappa och alla började bli lite halvt fulla och roliga. då ville min kusin gå hem. efter lite bråk gick vi. på vägen hem gick vi in på costcutters (en dålig snabbköps kjedja) och köpte champange, cola och en påse med 18 små chipspåsar. sedan tog vi tunnelbanan en bit. på tunnelbanan var det ett gäng jätte roliga fulla utklädda personer (fred flinta, mariobrothers osv) som sjöng allt från lady gaga (bad romance) till god save the queen. det var skit kul. sedan kom någon på att vi skulle gå av och ta en buss. nu var klockan typ kvart i elva så vi hade lite bråttom hem. vi missade bussen och gick över london bridge. det var underbart. det var en kylig london natt och alla var glada och förväntningarna för det nya året fanns överallt. sedan väntade vi på bussen i evigheter. när den äntligen kom satte vi oss längst upp (dubbeldecker) längst fram. det var imma på glaset och vi skrev happy new year och min mogna kusin skrev **** äter bajs på svenska! mer svenska än så kan han inte. när vi gick av var klockan ca halv tolv. vi gick en bit och jag kunde inte känna mina fötter för de var så kalla (senare såg jag skavsår :( ) vi kom hem och åt chips och jag fick inte ens ångest (fören dagen efter). vi såg jools holland med kasabian, dizzie rascal och florence+the machine. typ alla mina favoriter. sedan blev det south park. absolut underbart. innan hade vi varit på en liten pantomine i en bar. det fick bara plats typ 50 pers. jag har aldrig haft så kul. engelsmännens torra humor säger jag bara. nu ska jag kolla på hair spray. reverse thinspo asså!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alice - 14 januari 2010 07:05

    

Av alice - 13 januari 2010 21:14


idag har jag fastat hela dagen. jag stod emot frukost, jag stod emot grönsaks biffar, jag stod emot pitabröd. rätt bra faktiskt. rätt stolt över mig själv eller vad man nu än ska säga. jag fick en bild idag. i huvet. jag stiger upp en tidig sommar mo...

Av alice - 13 januari 2010 19:08

tänk om mina mamma eller pappa skulle hitta min blogg. vilket helvette! jag tycker så synd om poppy...  ...

Av alice - 13 januari 2010 17:27


hon vill inte ta avstånd. hon tror att vi är bästisar! och om hon är med en kille (vi har försökt :) så tror hon att vi är bästisar och berättar allt för oss. varenda samtal får vi tillbaka i detalj. vi har funderat på att säga det rakt ut. om inget ...

Av alice - 13 januari 2010 16:29


jag måste lära mig att prata så lite som möjligt om mat med mina kompisar. i dag blev det värsta konversationen om mat. jag sa att jag blir äcklad av att talrikarna och glasen andvänds av så många. jag satt med en kompis som inte ens är min kompis lä...

Presentation

jag flyger ner för gatan medans ni går. när jag kan säga det med sanning i rösten kommer jag bli lycklig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

hur många kcal äter du ungefär per dag?
 1000
 700
 500
 300
 200
 100
 0
 mer än 1000

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards